לנציג אימג'קום
נא מילאו פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

קידום אתרים

להיות בדף ראשון ראשון קידום  בגוגל ובמנועי החיפוש השונים ,זה מה שכל מנהל אתר רוצה ,שכן העובדה שיש אתר אינה מספקת אם לא מגיעים אליו וכמה שיותר גולשים.
להשגת המטרה יש צורך לבצע מספר פעולות בסיסיות וכן פעילות שוטפת בפירסום שיווק אתרים, קידום אתרים, והקמת האתר.

הדבר הראשון והבסיסי הינו בניית אתר אינטרנט באופן ובמבנה שיאפשר ויספק למנועי החיפוש את כל בתוכן שקיים באתר, האתרים שחברת אימג'קום בונה לוקחים בחשבון את העקרונות הנ"ל ומכילים את כל הפרמטרים החשובים לצורכי קידום בגוגל אורגני.

השלב הבא הוא ביצוע  קידום בגוגל של האתר באופן שוטף הן באמצעות פירסום וקידום בתשלום (הסבר בהמשך ) והן באמצעות קידום SEO אורגני ,הסבר על התופעה והתהליכים מובאים בזה .


הסבר התופעה (פרסום ויקפדיה)
קידום אתרים , קידום בגוגלמרבית המשתמשים עם קידום אתרים במנועי חיפוש לא טורחים לבדוק תוצאות שלא הוחזרו בעמוד השני, ובוודאי שלא תוצאות שהופיעו מאוחר יותר. לכן, שאיפתם של מנהלי אתרים היא להופיע כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש, בשני העמודים הראשונים ועם העדפה לעמוד הראשון. ככל שיותר אנשים מבקרים באתר, הוא זוכה לפרסום גבוה יותר, ומשום כך בעל האתר מקבל רווחים גבוהים יותר אם האתר מסחרי (מכיל פרסומות או מוכר מוצרים).
דף התוצאות של מנוע חיפוש מחזיר, בדרך כלל, שלושה סוגים של תוצאות:
Pay-Per-Click advertising - פרסומות משולבות בראש התוצאות
פרסומות בצד העמוד
תוצאות שחזרו כתגובה למילות החיפוש
השיטה השלישית היא שיטה שהשימוש בה לא גוזל כסף ומשאבים, ולכן אתרים רבים מאמצים אותה ומנסים לנצל אותה לצורכיהם כדי להתקדם בעמוד הקישורים.

שיטות הקידום וההתמודדות איתן
במנועי החיפוש הישנים היה מנהל האתר נכנס לדף רישום בו היה מוסיף אתר מסוים. צוות אנושי או מערכת אוטומטית הייתה בודקת מה רשום בתגי המטא  של העמוד, וכך קובע את הרלוונטיות של העמוד לחיפוש  שנעשה (On-Site Factor). ברגע שמנהלי האתר נחשפו לשיטה, הם שתלו בתגי המטא מידע רב ולא-רלוונטי, כך שגם חיפושי מילים לא-רלוונטיות לעמוד יובילו אליו.
מנועי חיפוש חדשים יותר לא הסתמכו רק על תגי המטא של העמודים השונים, אלא על פרמטרים נוספים כמו כותרת הדף, שם  הדומיין, שמות קובצי האתר וההירכיה של העמודים באתר. בנוסף, התחשבו המנועים בתגי HTML  נוספים - טקסט מודגש, כותרת בעמוד ומאפייני תמונה. כמו כן, מנועי חיפוש השתמשו בקבוצות מילים, כך שחיפוש המילה "סרט" יביא לאתר המכיל סרטים, תמונות וכדומה. למעשה, לא היה בשיטה החדשה שיפור מכוון של ממש, והשליטה הייתה עדיין בידי מנהל האתר.
Off-Site Factor - שיטת GOOGLE
שיטה זו של קידום אתרים פותחה על ידי ממציאי גוגל, השיטה מבוססת על כך שפופולריות של אתר מסוים נקבעת על ידי תפוצתו ברשת האינטרנט, מה שמכונה "RANG RANK” לפי שיטה זו, בכל פעם שמנוע החיפוש איתר  קישור לאתר מסוים, דירוג האתר עלה. כמו כן, מתחשב האתר בכמות הקישורים באתר - ככל שיש יותר קישורים, כך אמינותם יורדת, וההתחשבות בהם פחותה. יתרונה של שיטה זו הוא שלמנהל האתר אין השפעה ישירה על דירוג האתר.
כיום לאחר שהאלגוריתם החדש התברר לבעלי האתרים, הם יצרו שיטות, מניפולציות ותוכנות להעלאת דירוגיהם, כמו הפצת קישורים לאתר באתרים אחרים, קשירת קשרים עם בעלי אתרים וכדומה. משום כך, פנו בעלי מנועי החיפוש למצוא שיטות אמינות נוספות לדירוג אתרים. כיום קשה להגדיר בדיוק את האלגוריתם המשמש את בעלי מנועי החיפוש, מכיוון שהוא נשמר חסוי. עם זאת, ניתן לשער על פי רישומים במשרד הפטנטים כי האלגוריתם מתבסס על המאפיינים הבאים:
 ותק האתר
 תדירות עדכון האתר והוספת תוכן
 תדירות שינוי הקישורים בעמוד
 איכות הקוד ותוכן האתר
 תדירות הכניסה לאתר דרך מנוע החיפוש
 השיטות הישנות - On-Site Factor ו-Off-Site Factor
כמו כן, נראה כי האלגוריתם החדש אינו מושפע משיטות ליצירת מניפולציות על מנוע החיפוש, כמו החדרת מידע שגוי לתגי המטא של האתר.
עם התפתחות מנועי החיפוש התפתחו גם שיטות הקידום של בעלי האתרים. כיום אתרים רבים פנו לאמצעים טכניים מורכבים יותר בנוסף לשיטות הישנות. חלק מהאתרים מציגים מילות חיפוש פופולריות באתר, לרוב אף באופן נסתר כך שהצופה באתר לא יכול להבחין בהן. כמו כן, אתרים מסוימים בוחרים להציג למנוע החיפוש עמודים אחרים מאלה שהוא מציג לגולשים, מה שמשפר את דירוג האתר.

קידום אתרים שנעשה בחברת אימג'קום הינו במסגרת מערכת בניית אתרים של חברת אימג'קום.

נשמח לעמוד לרשותכם לפרטים נוספים טל: 03-5755510

אימג'קום טכנולוגיות בע"מרח' דב פרידמן 10 רמת גן 52530
© כל הזכויות שמורות